„Očigledan dokaz da je bio planiran šverc, a ne uništenje“, napisao je Koprivica na mreži X.
Objašnjava i kako je to sve teklo.
„Vlasnik pomenute firme bio je i vozač kamiona (registarske oznake CT-AV 809/CT-355AA) 8. avgusta, 26. avgusta i 5. septembra 2022. godine prilikom transporta duvana do Nikšića. Kako se došlo do izbora tog prevoznika, kako je angažovan i na osnovu kojeg propisa, koje provjere je prošao? Danas, Vlada sprovodi uništenje duvana kredibilno, pod višestrukim video-nadzorom, na licu mjesta, uz učešće međunarodnih partnera, a sve faze (uništenje na licu mjesta, transport uništenog materijala do sanitarne kade i odlaganje) vrši Deponija, firma u državnoj svojini“, kaže Koprivica.
Posljednji pokušaj komisijskog uništavanja zaplijenjenih cigareta 2022. godine završio se neslavno po Vladu Crne Gore i dio njenih zvaničnika koji su promovisali borbu protiv šverca cigareta.
Naime, kako je pokazala kasnija istraga, nakon uništavanja dijela cigareta pred kamerama, kome su prisustvovali najviši državni zvaničnici, uključujući i premijera, kamion je nestao zbog čega je uhapšeno više službenika carine i tadašnji direktor Uprave carina Rade Milošević, koji je kasnije i pušten.
Rožajac Mujo Mujević, koji se više od deceniju i po u obavještajno-policijskim dokumentima pominje kao jedan od ključnih švercera cigareta na sjeveru države, uhapšen je u aprilu po nalogu Specijalnog državnog tužilaštva, zbog sumnje da je počinio krivično djelo stvaranje kriminalne organizacije i krijumčarenje.
Službenici SPO uhapsili su i Žarka Bulatovića, vlasnika firme Bat Bojana.
Bulatovićeva firma Bat Bojana godinama se bavi pružanjem usluga prevoza robe kamionima, a posljednjih godina širili su biznis i u građevini.