“Pruga koja se proteže od Žari do Dobrakova prolazi kroz naselja poput Rakite, Ravne Rijeke, Ribarevina, Rakonja, Nikoljca, Lješnice, centra grada, Pruške, Lipnice, Nedakusa, Potkrajaca, Sutiivana, Gubavača, Konatara i Unevine. Oko 18.000 stanovnika gravitira oko ove trase, što čini značajan dio populacije Bijelog Polja”, pojašnjava Ramović.
Prema njegovim riječima, prednosti uvođenja šinobusa uključuju: iskorišćavanje već postojeće elektrifikovane pruge, što omogućava ekološki prihvatljiv i efikasan prevoz; smanjenje saobraćajnih gužvi i zagađenja; te rasterećenje gradskih ulica, povećanje dostupnosti obrazovnih, zdravstvenih i poslovnih centara za stanovnike prigradskih naselja, kao i podsticaj lokalnoj ekonomiji kroz bolju povezanost i mobilnost.
“Ova inicijativa je dio šireg plana Preokreta za razvoj saobraćaja u Bijelom Polju, sa ciljem stvaranja održivog, pristupačnog i modernog sistema javnog prevoza koji odgovara potrebama svih građana”, naglasio je.
Kako je zaključio, Preokret Bijelo Polje poziva sve zainteresovane strane da se uključe u dalje planiranje i realizaciju ovog projekta koji ima potencijal da značajno unaprijedi kvalitet života u ovom gradu.